MAGAMRÓL

Üdv Kedves Útkereső!

arc_kicsi_1.jpgÖrülök, hogy találkozunk. Kezdjük azzal, hogy nem kell Rajtad megszerelni semmit, csodálatos vagy és biztos vagyok benne, hogy sokkal többet tudsz, mint amennyit elismersz Magadnak.

Én abban tudok hozzájárulás lenni Neked, hogy meglásd, hogyan teheted könnyedebbé és örömtelivé az életedet. Együtt megtalálhatjuk azokat a mintákat, blokkokat, fájdalmas lenyomatokat, amiket hordozol, és időről-időre felbukkanva a tudattalanból akadályozzák, hogy kiteljesedj Magadban és a kapcsolataidban. Vajon hány olyan mintát ismételsz, ami nem is a Tiéd, hány elvárásnak akarsz megfelelni és hol hitted el Magadról, hogy valami „baj” van Veled? Mi lenne ezek nélkül? Csak vegyél egy nagy levegőt, és érzékeld!  Könnyebb?

Tíz éve kezdtem foglalkozni különböző módszerekkel, tanultam és próbáltam sok mindent (kineziológia, deeksha, különböző meditációk, pszichodráma és még sorolhatnám), mivel mindig is nagyon érdekelt az emberi lélek, és az anyagi világon túli valóság. A „polgári” szakmám egyébként jogász, ez is igen nagy tanulás és kaland a mai napig. Fitnesz edzőként és wellness tanácsadóként is dolgozom, így elkezdett foglalkoztatni, hogy milyen a kapcsolata az embereknek a saját testükkel, mennyit bírálják és bántják magukat, milyen függőségekbe menekülnek az éberségük elnyomása végett. (Nem, dehogy, én sosem csináltam ilyesmit. :)  Te hol lennél ítéletek nélkül? Mennyiben akadályozza a kapcsolataidat, hogy Magaddal nem vagy kibékülve?

Sok keresés után engem talált meg az access bars® nevű, újszerű, speciális, egyre kedveltebb módszer. Röpke másfél év alatt annyi nagyszerű, dinamikus változás történt az életemben, amit az „akkori” énem fel sem tudott volna fogni. A rendszerről bővebb leírást itt találsz.

Én a szabad választásban hiszek, abban, hogy az Univerzum, vagy a Jóisten (vagy kinek-kinek hite szerint) nem akar semmit, csak a lehetőségek végtelenségét kínálja, amiből szabadon válogathatunk. Ha letesszük a sok blokkot, félelmet, mintát, kikövetkeztetést, nos… akkor egészen csodálatos dolgok lehetségesek.

Ha ez izgalmasan hangzik és szeretnéd, hogy együtt megtaláljuk, Neked mi az igaz, a könnyed és az örömteli, várlak nyitottsággal, örömmel és kíváncsisággal.

Jöhetsz hozzám egyéni kezelésre, konzultációra, vagy akár tanfolyamra is. A klienseim néhány legjellemzőbb tapasztalata:

  • nagyobb tudatosság
  • könnyedebb hétköznapok, jobb stresszkezelés
  • egészségesebb test, kevesebb fájdalom
  • több önbizalom, önbecsülés
  • kevesebb érzelmi hullám
  • javuló kapcsolatok, játszmák nélkül
  • függőségek (a „klasszikusokon” túl érzelmi függőségek, viselkedésminták) oldása

Gyere, nézd meg, Neked milyen! Bejelentkezés: boldogtestben@gmail.com

Tel: +36-20-393-27-53

Sokkal több szépet kívánok, mint amit valaha is elképzeltél!