Mi van, ha nincs probléma?


szem_resized.jpgDrága Barátom, gyere, nézzünk rá az életedre, a történetedre! Hol azonosítottad Magad a sztorijaiddal, a problémáiddal? Ha nem lenne múltad, nem lenne problémád, mit választanál?

Kérlek, arra a három perc huszonkét másodpercre, amíg végigfutod ezt a bejegyzést, tegyél félre mindent, amit eddig kigondoltál, elhittél, kitaláltál, hogy minek hogy kellene lennie, és mi a baj Veled! Szeretnék most mélyen a szemedbe nézni, és elmondani Neked, hogy

  • Nincs Veled semmi baj
  • Nem rontottál el semmit
  • Nem vagy hibás

Te is megteheted, mondd Magadnak. Akár menj oda a tükörhöz és nézz bele a saját csodás szemeidbe. Nézd meg, mi jön fel, és hányszor tudod elmondani. Előfordulhat, hogy elszorul a gyomrod, talán még sírni is fogsz. Kinek, mikor hitted el, hogy rossz vagy?  Igen, bőven lehetnek emberek körülötted, akik komolyan így is gondolják. Tudd, hogy ez nem Rólad szól, az ő nézőpontjuk. Kell ezzel bármit kezdened? Lehetsz mindenkinek jó?

Megszoktuk, hogy szerelünk

Sokszor van, hogy szeretnénk megváltoztatni valamit. Nem mindegy, ezt milyen térből tesszük. Mi van, ha nem onnan indulsz ki, hogy eddig rosszul csináltad? Amikor választottad, jó ötletnek tűnhetett, légy hálás, hogy azóta van még jobb és válassz mást. Nem kell kibogoznod, elemezned, megítélted, hogy mit és miért csináltál eddig. VÁLASSZ MÁST! Nincs azzal sem baj, ha nem most választod. Sokan fordulnak hozzám hosszú évek óta fennálló problémával. A probléma nem áll fenn csak úgy magától, mókából, azt bizony mi tartjuk a helyén a nézőpontjainkkal, a nekifeszüléssel, hogy ezt márpedig meg kell oldanom. Mi lenne, ha ezt az energiát arra fordítanád, hogy elkezdesz mást teremteni? Azt vettem észre, hogy sokan azonosítják magukat a problémával, Szinte mindenkinek van ilyen csontja, amit évek, akár évtizedek óta rág. Nem, rám ez nem vonatkozik, én sosem csináltam ilyet. 

Érdemes megnézni, mi van ezalatt. Biztonságos, ezt a csontot már tudjuk, hogyan kell rágni úgy, hogy egészen biztosan ne változzon semmi. Talán pont kifogásnak használjuk, hogy ne másra kelljen ránézni? Adódhat olyan nem tudatos kitalálmányunk is, hogy nem lenne igazán mit csinálnunk, ha ez a probléma megoldódna, hiszen, megszoktuk hogy szerelni, azt márpedig valamit folyamatosan kell.

Jóhírem van

Nem vagy probléma, és ott kezdődik a buli, amikor abbahagyod a szerelést. Egy csodálatos tanfolyamon veszek részt éppen. Arról szól, hogy tudatosabbak legyünk magunkkal, a testünkkel. Szuper kaland. Sokan azért jönnek, hogy megoldást találjanak a problémaikra. Kapunk működő eszközöket, igen, mindjárt az is elárulom, mit, de most nézz rá arra, hogy akkor is választhatod a tudatosságot, a többet, a nagyobbat, ha nincs megszerelendő dolog Rajtad és nem is kreálsz.

Amikor táncra kelnek a molekulák

Sok access tanfolyamon vettem részt, most olyan izgalomban voltam napok óta, mintha Karácsonyra készülnék. Nem arra figyeltem, hogy most épp mi a baj, hanem kértem, hogy nőjön a megengedésem és a befogadásom, és kíváncsian érkeztem, mit is teremthetünk. A három napból még csak egy telt el, már így is hatalmas csodákat kaptam, amiért végtelenül hálás vagyok az access alapítójának, az oktatóknak, a résztvevőknek, és persze magamnak is, hogy választottam. Most keresem a szavakat, hogy el tudjam mondani, milyen az, amikor megengedem magamnak az élést. Szándékosan használom így kissé furcsán ezt a kifejezést az élet helyet, jobban visszaadja a dinamikát, az áramlást, amit választhatunk. Mindig választunk, a kérdés az, hogy mit. Hajlandóak vagyunk- e túlmenni a régi mintáinkon? Minek választanánk újra és újra ugyanazt, ami nem bulis, örömteli? Teljesen indifferens, mióta passzírozod ugyanazt, bármikor választhatsz mást. Számos olyan kliensem volt, aki egy kezelés után hazament, kilépett az évtizedek óta nem működő házasságából, vagy éppen azt választotta, hogy a nehéz házasságát megváltoztatja, és működni kezdett neki. Bármikor bármi lehetséges.

Mondok személyeset is, ó, dehogy párkapcsolati téma. Nekem is volt sztorim, aki közelebbről ismer, már vélhetően kiütést kapott tőlem néha. Tekertem jobbról, húztam balról, nem működött. Dolgoztam rajta, feszültem, aztán azt vettem észre, hogy megváltozott. Nem volt tűzijáték. Levettem róla a jelentőséget és mást választottam. Álmomban nem gondoltam, hogy mekkora tér elérhető és milyen lehetőségek nyílnak meg. 

A te molekuláid mitől perdülnek táncra?

A kényelmes távolság

Sokat beszélgetünk mostanában arról, hogy mi mindennel tatjuk fenn a távolságot, amiből a rend kedvéért magunkat sem felejtjük ki. Sokszor éppen magunktól vagyunk a legtávolabb... A napokban elkezdtem ezzel játszani, mi van, ha közelebb megyek a kényelmesnél. Kérdeztem, ez hogyan jelenhet meg. Sokszor jött a késztetés, hogy többet mondjam az embereknek, mennyire csodálatosak, milyen hálás vagyok nekik. Volt bennem olyan korábban, hogy ez zavaró lesz nekik és én aztán nem szeretném őket zavarba hozni. Tudjátok mi történt? Hálásan befogadták.

Kezd egyre inkább erősödni bennem, hogy imádom elmondani az embereknek mennyire csodásak és megerősíteni abban, hogy tudják, amit tudnak. Vannak rá csodás módszereim: ha szereted a kényelmes távolságot Magadtól, ne válaszd! Abban bízhatsz, hogy addig piszkállak, amíg hajlandó vagy elismerni, mekkora csoda vagy.

Egyéni kezelésekre bejelentkezés: boldogtestben@gmail.com

+36-20-393-27-53

Access bars tanfolyam, és egyéb programok közül választhatsz, kattints ide

 

 

 

Kép: pixabay